Wczytuję dane...

1. Składanie zamówienia

Jak złożyć zamówienie w Marketplace internetowym e-modex.pl ? Nawigacja w sklepie e-modex.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu: 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii klikając w opis i przechodzić na interesujące Cię podkategorie. 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony. 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu.

2. Co daje mi funkcja listy życzeń ?

Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.Zaznaczasz i szukasz dalej.A później sprawdzasz swoją listę.

3. Złożenie zamówienia

Czy można złożyć zamówienie bez zakładania konta ? Tak, zamówienie w marketplace e-modex.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów.Korzystanie z rabatów lojalnościowych itd. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową ? Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał zakupu bez rejestracji - zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jak złożyć zamówienie w marketplace internetowym e-modex.pl ? Jeśli chcesz złożyć zamówienie w e-modex.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk : Przejdź do kasy. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk Złóż zamówienie. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. Będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran : Dziękujemy za złożenie zamówienia.W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Pay-U); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie.W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności ? Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane. Czy można składać zamówienia e-mailowo I telefonicznie ? Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie w naszej platformie. Jest to spowodowane ogromną ilością zamówień. Gdzie mogę sprawdzić statusy zamówień ? Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Historia zamówień. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jak mogę otrzymać fakturę ? Wszyscy klienci dokonujący zakupów w e-modex.pl otrzymują fakturę bez VAT-u w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu. Czy mogę ponowić swoje zamówienie ? Tak - ta możliwość została przewidziana w naszym sklepie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki “Moje zamówienia”. Znajdź zamówienie które chcesz ponowić i kliknij Ponowne zamówienie. Następnie przejdź do kasy i dokonaj finalizacji zakupu.

4. Dostawa

Jakie są koszty i czas dostawy ? Paczki wysyłamy w 1-3 dni robocze i jest to uzależnione od ilości zamówień. Darmowa wysyłka od 400 zł. ( Polska ) Darmowa wysyłka od 400 zł. ( UE ) Paczkomaty InPost ( wysyłka do 24 h. ) Koszt dostawy: 9,99 PLN Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Kurier InPost ( wysyłka do 24 h. ) Koszt dostawy: 14,50 PLN Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Kurier Pocztex ( wysyłka do 24 h. ) Koszt dostawy: 14,50 PLN Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Kurier DPD ( wysyłka do 24 h. ) Koszt dostawy: 17,99 Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Kurier pobranie ( wysyłka 2-4 dni ) Koszt dostawy: Mały gabaryt - 29,99 Koszt dostawy: Duży gabaryt - 99,99 Przy opcji pobrania wysyłamy produkty do 500,00 zł. Także kontaktujemy się z klientem w celu potwierdzenia zakupu.Rozmowa jest nagrywana. Darmowa dostawa nie dotyczy opcji pobrania. Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki. Masz do wyboru wybór opcji kurierskich i przesyłek do paczkomatów. Przesyłki nadajemy od 1 do 3 dni roboczych.Zależne jest to od ilości zamówień jakie nasza logistyka musi zrealizować. Ważne : Jeżeli wybierzesz opcje paczkomatu a paczka będzie za duża to wyślemy ją kurierem.Zostaniesz o tym poinformowany telefonicznie i mailowo. Czy moje zamówienie zostało już wysłane ? Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie Moje konto w zakładce Moje zamówienia. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ? Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora. Gdzie mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki ? W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz: a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost //inpost.pl/sledzenie-przesylek Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Czy mogę odebrać produkty osobiście ? Nie - Nasza hurtownia działa w e-commerce i prowadzimy sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić ? Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację. Zamówienie ma status - wysłane jednak od dłuższego czasu nie dostarczono przesyłki. Co robić ? Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

5. Opcje płatności

Jakie są możliwe formy płatności ? a. płatność przelewem on-line (Pay-U); b. płatność przelewem tradycyjnym; c. płatność kartą kredytową; d. Raty Pay-U lub Zapłać za 30 dni bez odsetek e.Kurier pobranie 1.Płatności online wykonywane pośrednictwem Pay-U. Dzięki szybkim płatnościom zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy. 2. Płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia. 3.Dla transakcji dokonywanych za pomocą Pay-U obsługują następujące karty: - Visa, MasterCard Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej.Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Pay-U za pomocą karty kredytowej są zawsze bezpieczne. 4.Raty Pay-U lub odroczona płatność do 30 dni PayPo

6. Zwroty i reklamacje

Czy produkty Hurtowni Modex są objęte gwarancją, jeśli tak to ile ona trwa ? Tak, wszystkie produkty naszego marketplace objęte są dwuletnią rękojmią. Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Hurtownia Modex spółka z o.o Łagiewnicka 54/56 Bud. B lok. 4.02 Łódź 91-463 lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@e-modex.pl. Z jakimi kosztami wiąże się skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość ? Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , wówczas ponosisz koszt przesyłki zwrotnej. Zamówiony towar posiada wady. Jak mogę złożyć reklamację ? Przez formularz sklepowy lub pocztę elektroniczną.Reklamacje nie są uwzględniane przez kontakt telefoniczny. Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne. Co robić ? Taką sytuację należy zgłosić wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@e-modex.pl. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie Hurtownia Modex. W otrzymanym zestawie jest uszkodzony jeden produkt, czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt ? Należy zwrócić tylko ten produkt, który jest uszkodzony. Ile czasu ma marketplace e-modex.pl na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu ? Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu i powiadomienie Klienta Hurtownia Modexl ma 14 dni. .

7. Moje konto

Mam już konto w marketplace Hurtowni Modex, ale nie mogę się zalogować. Co robić ? Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link Nie pamiętasz hasła? dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszą obsługą. Czy może się zdarzyć, że moje konto zostanie zablokowane ? Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z obsługą naszego marketplac-u, a na pewno rozwiążemy ta sytuację. Czy moje dane, które podaję w trakcie zakupów, są bezpieczne ? Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem SSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką klienta a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących kont bankowych, poczty e-mail i wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.

8. Kontakt z obsługą klienta

W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta ? Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: (+48) 505-559-672. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@e-modex.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia. W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta ? Nasza infolinia Biura Obsługi Klienta jest do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-15.00. Nie ma odpowiedzi na twoje pytania ? Skontaktuj się z nami.