Wczytuję dane...
Dropshipping

Jak działa dropshipping w e-modex?

( darmowa dostawa na terenie POLSKI )

Paczki wysyłamy z naszych magazynów logistycznych w Łodzi

Dropshipping to model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola twojego sklepu w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.Opcja dropshippingu jest tylko i wyłącznie dla DG lub spółek.Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej nie może skorzystać z tej opcji zakupu.


Oto korzyści jakie możesz osiągnąć dzięki naszej usłudze dropshipping-u:
- nie masz problemu pakowania i wysyłania paczek
- tania cena przesyłek
- oszczędzasz czas
- brak problemu z magazynowaniem
- szybkie dostawy paczki do klienta
- możliwość skupienia się na innych czynnościach w swojej firmie

A najważniejsze : Nie inwestujesz setki tysięcy złotych w towar !!!

Ile środków finansowych twojej firmy jest potrzebne do tego typu realizacji ? NIC !!!

Każda nowa firma otrzymuje na początek 10% rabatu na cały asortyment.Nie ma żadnych progów zakupowych.Zakup od 1 sztuki.Ceny wysyłek są identyczne jak dla klientów detalicznych.Większe rabaty są ustalane indywidualnie po analizie ilości zamówień lub wielkości zamówienia.

Jak to działa?

a.Otrzymujesz zamówienie od klienta detalicznego w swoim sklepie lub innym kanale sprzedażowym


b.Zamawiasz  produkty na naszej platformie


c.Hurtownia Modex wysyła zamówienie do klienta w danymi twojej firmy na kwicie przewozowym.

Nie realizujemy w opcji dropshippingu wysyłek pobraniowych.

Nie dodajemy żadnych reklam czy oznaczeń do paczek.Twój klient widzi na przesyłce dane twojej firmy.

Bardzo tego przestrzegamy bo to podstawa DROPSHIPPINGU.

W paczce nie ma żadnych paragonów czy faktur.

Fakturę otrzymujesz ty na swoją firmę w formie elektronicznej.

Nie doliczamy żadnych opłat za pakowanie czy obsługę dropshippnngu.

Płacisz tylko za swoje zamówienie + koszt wysyłki.

Koszt wysyłki jest taki sam jak dla detalistów.

 

DROPSHIPPING E-MODEX.PL


Instrukcja składania zamówień w opcji dropshipinngu :


Po otrzymaniu zamówienia od klienta twoja firma dokonuje zakupu na naszej platformie. Jako miejsce dostawy wskazuje adres swojego klienta. Produkty sprzedawane są w widocznych cenach hurtowych brutto.Dalsza realizacja zamówienia następuje po jego akceptacji. Do zamówienia wystawiana jest, zgodnie z dyspozycją faktura bez vat-u lub jej brak jak nie zaznaczysz takiej opcji. Po otrzymaniu płatności zamówienie wysyłane jest do klienta ostatecznego w 2-4 dni robocze i jest to uzależnione od ilości wysyłek jakie nasza hurtownia musi zrealizować.

Nie kontaktujemy się z Państwa klientem, nie wykorzystujemy również jego danych. Zależy nam na rozszerzeniu sprzedaży w modelu dropshippingowym wśród licznych odbiorców - plan działania jest długoterminowy dlatego aby był skuteczny zobowiązujemy się przestrzegać ustalonych zasad współpracy.

Czy jest możliwa integracja twojego sklepu z HURTOWNIĄ MODEX?

Tak. Udostępniamy plik xml zawierający informacje o produktach i ich orientacyjnej dostępności. Plik jest aktualizowany kilka razy dziennie.

Co z reklamacją towaru?

Jak informujemy wcześniej nie kontaktujemy się bezpośrednio z klientami. Kupujący powinien zgłosić  reklamacje do twojego sklepu, w którym dokonał zakupu, a ten dalej do nas.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Nie ma minimalnej kwoty.

Czy Hurtownia Modex odpowiada również za kontakty z klientem ws. zamówień?

Nie. Tym zajmuje się sprzedawca czyli twoja firma.

Czy asortyment Hurtowni Modex będzie się z czasem rozszerzał?

Tak. Cały czas poszerzamy ofertę.

Czy musisz podpisywać z Hurtownią Modex umowę?

Nie ma takiej potrzeby.

W celu rejestracji w naszym MarketPlace Internetowym e-modex.pl należy wypełnić formularz rejestracji konta firmowego zawierający adres e-mail, hasło, kraj oraz dane firmy. W ostatnim kroku należy zaakceptować regulamin sklepu e-modex.pl po uprzednim zapoznaniu się z jego postanowieniami. Po kliknięciu w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ, pod podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, przyjdzie wiadomość o założeniu konta. Aby otrzymać status hurtownika, prosimy o przesłanie drogą elektroniczną pod adres sklep@e-modex.pl takich dokumentów jak wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, w celu potwierdzenia danych i profilu działalności.

Po pozytywnie zakończonej weryfikacji, konto zostaje aktywowane przez administratora, o czym Kontrahent zostanie powiadomiony drogą e-mail w automatycznie wygenerowanej wiadomości. Wiadomość zostanie wysłana pod adres e-mail podany przez Kontrahenta podczas rejestracji. Każdorazowe logowanie na stronę e-modex.pl odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.